Hoiva-alan hyvinvointia edistämässä

Mahdollistamme arjen positiiviset muutokset HILDA-palvelun avulla.

Meidän tarinamme

Väestön ikääntyminen, kasvava hoivan tarve, työvoimapula. Tämä on ala, joka vaatii, haastaa ja antaa.

Sanotaan, että hoivapalveluiden laatu kertoo yhteiskunnan arvoista. Pidetäänkö täällä huolta oikeasti? Osaammeko arvostaa työntekijöitä? Ymmärrämmekö alan merkityksen? Laadun ylläpitämiseen tarvitaan konkreettisia työkaluja, joiden avulla ala kehittyy paremmaksi.

Kardemummo tuo hyväksi todetut toimintamallit tähän päivään lempeän teknologian avulla. Mahdollistamme ikäihmiselle paremman elämän ja teemme hoitajan arjesta sujuvampaa.

Me olemme hoiva.
Hoiva-alan hoiva.

full width banner

”Kun asukas saa sisältöä arkeen, myös hoitaja voi hyvin.”

Hoitaja

Artikkelit

HILDA auttaa rakentamaan tunnelmallisen joulun hoivakotiin

HILDA auttaa rakentamaan tunnelmallisen joulun hoivakotiin

Miten ikääntyneiden asumisyksikköön voisi luoda joulun erityistä, rauhallista ja arvokasta tunnelmaa? Entä miten tuottaa kokemus joulun ilosta ja yhdessäolosta myös heille, joiden omaiset ovat kaukana joulunakin? Tässä HILDA-sisältöpalvelu ojentaa auttavan käden.

Tieteellinen tutkimus: Musiikki johdattelee yhteyteen ja omaan itseen

Musiikin muistijäljillä -tutkimus Riistavuoressa: Musiikki johdattelee yhteyteen ja omaan itseen

Loppusuoralla oleva Musiikin muistijäljillä -tutkimus oli tänä kesänä käynnissä myös Helsingin Riistavuoren seniorikeskuksessa. Musiikilla on vastaavan ohjaajan Jukka Raition mielestä hyvinvointia vahvistava merkitys, mutta sen vaikutukset voivat yltää vielä sitäkin pidemmälle.

Attendo Mittumaarissa tuetaan ikääntyneiden sosiaalista hyvinvointia

Attendo Mittumaarissa tuetaan ikääntyneiden sosiaalista hyvinvointia lempeän teknologian avulla

Torniossa sijaitseva hoivakoti Attendo Mittumaari hyödyntää toiminnassaan Kardemummo Oy:n kehittämää HILDA-palvelua, jonka sisältöjen avulla tuetaan asukkaiden hyvinvointia ja helpotetaan samalla hoitajien työtä. 

Mistä syntyy HILDA-palvelun erinomainen asiakaskokemus?

HILDA-palvelun erinomainen asiakaskokemus syntyy helppokäyttöisyydestä ja iloisemmasta arjesta

HILDA-palvelun käyttö on helppoa ja ongelmatonta, arvioi lähes 90 prosenttia asiakastyytyväisyyskyselyymme vastanneista hoiva-alan ammattilaisista. Palvelun koetaan myös tuovan iloa ja yhteisöllisyyttä hoivakodin arkeen

Tuhannet arvostelut kuukaudessa ohjaavat HILDA-sisältöjen suunnittelua

Tuhannet arvostelut kuukaudessa ohjaavat HILDA-sisältöjen suunnittelua

HILDA-sisältöjen monipuolisuus mahdollistaa sen, että jokaiselle hoivakodin asukkaalle löytyy sisältöä, mikä tuo iloa ja parantaa heidän elämänlaatuaan. Ikäihmisiä kiinnostavien sisältöjen lisäksi palvelun on oltava mielenkiintoinen sitä käyttäville hoitajille.

HOITAJA-hetket: Petri Matero auttaa löytämään oman työn arvostuksen

HOITAJA-hetket: Petri Matero auttaa löytämään oman työn arvostuksen

Petri Matero rohkaisee pohtimaan tunteita työpaikalla, auttaa kasvattamaan ammatillista itsetuntemusta sekä tukee hyvän vuorovaikutuksen rakentamista.

Tilaa uutiskirje

Olen:
Kiitos liittymisestäsi uutiskirjeemme tilaajaksi!
Saat jatkossa kirjeemme kuukausittain sähköpostiisi.
Oho! Jotain meni pieleen lomaketta lähetettäessä.

Asiakkaitamme